royal canin

Strzyżenie psów

Strzyżenie psów to jedna z podstawowych czynności pielęgnacyjnych, której nasz pupil powinien być poddawany regularnie już od wieku szczenięcego. W ten sposób zwierzę od najmłodszych lat oswaja się z zabiegiem, a samo strzyżenie przestaje być dla niego czynnikiem wywołującym stres czy nawet agresję.

Poradnia weterynaryjna „Nasz Weterynarz” oferuje profesjonalne strzyżenie psów wszystkich ras. Podczas zabiegu koncentrujemy się na zapewnieniu zwierzęciu maksimum komfortu oraz osiągnięciu efektu, który będzie nie tylko estetyczny, ale przede wszystkim bezpieczny dla naszego ulubieńca. Należy bowiem pamiętać, że strzyżenie psów to przede wszystkim zabieg pielęgnacyjny, który ma zapewnić zwierzęciu zdrowie i dobre samopoczucie, a dopiero w drugiej kolejności skupiać się na pożądanym efekcie wizualnym. Wszystkie psy strzyżemy uwzględniając wymogi dla danej rasy oraz panujące warunki atmosferyczne.

Klientów zainteresowanych możliwością skorzystania z usługi prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia najdogodniejszego terminu.

strzyżenie psów

- Junior
- Adult
- Mature