royal canin

Usuwanie kamienia nazębnego u psa

Usuwanie kamienia nazębnego u psa czy kota to nie tylko sposób na pozbycie się nieprzyjemnego zapachu wydobywającego się z pyska naszego pupila oraz nieestetycznego osadu pokrywającego powierzchnię jego zębów, ale również sposób na poprawę kondycji zdrowotnej naszego ulubieńca.

Regularne usuwanie kamienia nazębnego u psa oraz kota pozwala zapobiegać wielu chorobom – zarówno nieodwracalnym zmianom paradontycznym, które mogą prowadzić do wypadania zębów zwierzęcia, jak również procesom degradacyjnym tkanek narządów ważnych dla zdrowia i życia naszego pupila.

Lecznica weterynaryjna „Nasz Weterynarz” posiada w swojej ofercie kompleksowe usuwanie kamienia nazębnego u psa i kota. Podczas zabiegu koncentrujemy się na komforcie i bezpieczeństwie zwierzęcia. Zależnie od zakresu czyszczenia, aktualnego stanu zdrowia pacjenta oraz jego samopoczucia przed zabiegiem oferujemy usuwanie kamienia pod narkozą.

Dbając o czystość i higienę pyska swojego pupila, dbasz o jego życie i zdrowie. Pamiętaj o regularnym usuwaniu kamienia nazębnego oraz przeglądach stomatologicznych swojego ulubieńca.

usuwanie kamienia nazębnego u psa

Kontakt z nami

- Junior
- Adult